Myrthe in the USA!

Last days in Porter...

En dan, voor één van mijn laatste posts.. Hoe ik Porter, Texas verliet.

Maar eerst, wat ik de afgelopen maand heb gedaan!

Een heel lange tijd terug al, eigenlijk een maand maar het voelt als veel langer, had ik mijn laatste Choir concert. Het thema was “Porter on the radio” en we deden liedjes van 1910 tot 2010; super leuk! Mijn favoriet was by far Bohemian Rhapsody! Ik ga hier niet te veel over zeggen, en houd het maar bij dat het echt super leuk was om te doen, en dat ik het ontzettend ga missen! Ongeveer een week daarna hadden we Choir Banquet waar iedereen zich mooi voor aankleedde en we awards kregen. Fotos werden op het grote scherm vertoont en we deelden de herinneringen van dat jaar.

Al snel was het al de laatste week school voor alle seniors, en dus mochten we “verkleed” in thema naar school. Dinsdag was ‘international day’ (Ik was Nederland!), Donderdag ‘beach day’ en Vrijdag ‘frat day’. Op Maandag en Woensdag ging ik in gewone kleren, haha. Hierna was het al Graduation, en ookal kon ik niet lopen, ik zong met Choir het Amerikaanse volkslied die ik nu eindelijk helemaal ken. Dat weekend verzamelden we op Zaterdagavond bij school en vertrokken we om middernacht naar Pasadena voor iets wat we Project Graduation noemen. Dit bestond uit de hele nacht opblijven, van alles eten, bowlen, arcade games, botsauto’s, prijzen winnen en proberen niet in slaap te vallen! Het was een van de leukste avonden die ik hier heb gehad, en het was de laatste keer dat ik alle seniors zag, wat toch erg sad was…

De laatste schooldag voelde niet als de laatste dag, sinds we al een week niks meer deden, en ik alleen naar Choir en Dance hoefde. Afscheid nemen van de meesten was daarom ook wel wat lastiger, maar gelukkig had ik nog mijn afscheidsfeestje.

Last Sunday zijn we met het hele gezin en vrienden naar een baseball game geweest, sinds ik door mijn blessure mijn vorige kans helaas moest missen. Ook weer iets dat ik van mijn lijstje kon afstrepen!

Mijn ‘going away’ party was Dinsdag avond, en was ook een van de allerleukste avonden die ik hier heb gehad! Mijn beste vrienden kwamen langs die avond en we speelden air hockey, foosball, mario kart & hadden weer eens belachelijk veel eten, haha!

Ik ga ze dan ook echt allemaal heel erg missen, en zo kwam er toch nog een redelijk emotioneel einde aan de avond…

Gisteren was het een hele dag inpakken en ’s avonds naar mijn nummer 1 burger place “fuddruckers”, en toen was het naar bed voor de laatste keer in mijn kamer in Porter (wat helemaal niet zo voelde) en de wekker zetten om 7:30. Afscheid nemen was veel te raar, en het voelde helemaal niet als een goodbye. Meer als een see you soon, wat ik zeker hoop waar te maken. Ik ontmoette een van mijn vrienden op het vliegveld, sinds we dezelfde vlucht naar LA hadden, en gelukkig leidde dat me af van alle andere gedachten. De vlucht was zo voorbij, and as a result typ ik dit verslag dus vanuit mijn hotel kamer in LA, California! De groep van 13 met wie we de Coast to Coast trip gaan doen is geweldig, en het klikt heel erg goed met iedereen! Morgen gaan we naar Hollywood & Universal Studios en zo bestaat de rest van mijn volgende drie weken uit geweldige avonturen door de U.S. !! Ik ben ongelooflijk moe, en vandaar dat mijn blog zo kort en simpel is, maar als ik thuis ben is het blog over deze trip waarschijnlijk wel tien keer zo lang!

Good night LA! And good night Nijmegen, I’ll see you in three weeks!

Myrthe

Reacties

Reacties

oma

geniet van de hele reis die je nu kunt maken.
ik hoop dat je veel onvergetelijke leuke dingen ziet.
Good night Hollywood, groeten uit de stad met de zachte G

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!